A little behind-the-scenes fun from the sets of Veere Di Wedding! πŸ’ƒπŸ»
I will be sharing more soon. Stay tuned!
#Work #Dance #Eat #Sleep #Repeat #VeereDiWedding

79 comments,26 shares,637 likes
Vana Ramsawack
over 1 year

Sonam was my favorite character

Piyush Raj1
almost 2 years

osm

myousafshah76@
about 2 years

nice

iamnk
about 2 years

Super Sonam Kapoor to be female superstar and fashionista of bollywood.

iamnk
about 2 years

Veere Di Wedding is now releasing on 1 June 2018. After that, plz don't forget to watch it. Shah Rukh Khan should attend and watch this film at special screening.
@Sonam Kapoor
@Rhea Kapoor
@Anil Kapoor

thakorAjay
about 2 years

super sonam

Amit kirad
about 2 years

miss you

jajinaino
over 2 years

sonam you look very innocent😚😚😚😚😚😚

Mohammed Ashfaq
over 2 years

can't wait to see the movie. I know it will be awsome.

sumith
over 2 years

❀️❀️

iamnk
over 2 years

Waiting for your movie.

Manav Verma
over 2 years

Girls you are tough tooo... keep going

X Poser
over 2 years

love u Miss world

Naana
over 2 years

I love you I really do, but what we ain't gonna do is call that 30 seconds vid a behind the scenes. You still look cute tho

❀it's saba the princess ❀
over 2 years

so cute πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ @Sonam Kapoor

Seemant Shekhar
over 2 years

can we have a small conversation. Actually I'm not a huge fan of yours neither I am your well wisher but also you are very special to me, let me tell you why....

vasant
over 2 years

nice post

Kashvi
over 2 years

U r so beautiful naturally... u really don't need make to make u more attractive.. u already are...

Yeamin Khan
over 2 years

@Sonam Kapoor πŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽΌπŸŽΌπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ

Hamid Khan
over 2 years

Omg miss what are you doing guys hahaha! πŸ˜„πŸ‘πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜˜πŸ’—β˜Ί

@swara bhaskar :-) chandrika
@Sonam Kapoor :-)